Ανανέωση εφ΄όλης της ύλης για τις Mercedes-Benz CLA & CLA Shooting Brake
Η πιο γοητευτική «μικρή» Mercedes-Benz ανανεώνεται, αποκτώντας μια αναθεωρημένη εμφάνιση αλλά κυρίως από αναβαθμίσεις σε εξοπλιστικό όσο και τεχνολογικό επίπεδο από τις οποίες δεν λείπουν και οι βελτιωτικές διαφοροποιήσεις στην γκάμα κινητήρων.
Αρχικά να σημειωθεί ότι οι αναβαθμίσεις αφορούν το σύνολο της πληθωρικής γκάμας του τετράθυρου coupe, συμπεριλαμβανομένης της πρακτικότερης Shooting Brake έκδοσης αλλά και τις εκδόσεις AMG οι οποίες θα είναι διαθέσιμες σε δύο εκδοχές με τα διακριτικά A 35 και A 45 με διαφορετικά επίπεδα ισχύος 306 και 421 ίππων, αντίστοιχα.
Ξεκινώντας από την εξωτερικής της εμφάνιση, η CLA δεν έχει παραλλάξει τις συνολικές αναλογίες της διατηρώντας την σβελτάδα της σιλουέτας της, επωφελείται όμως από ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, γρίλια και αεροδυναμικό διαχύτη ενώ την εικόνα συμπληρώνουν τα ανανεωμένα γραφικά των κεντρικών και των πίσω φωτιστικών σωμάτων και φυσικά, μια επιλογή από νέου σχεδιασμού τροχούς.
Στα ενδότερα, το διάσημο πια infotainment ΜΒUX που αποτελείται από δύο οθόνες είτε 7,0 και 10,25 ιντσών είτε 10,25 ιντσών τόσο για τον πίνακα οργάνων όσο και για το infotainment αποκτά επίσης νέα γραφικά τα οποία «ξεδιπλώνονται» μέσα από τρεις διαφορετικές επιλογές (Classic, Sporty και Discreet) που παραλλάζουν το σύνολο της αποτύπωσης των ενδείξεων, ιεραρχώντας με διαφορετικό τρόπο. Στις επιλογές συγκαταλέγεται επίσης και σύστημα επαγωγικής φόρτισης κινητών τηλεφώνων ενώ οι θύρες USB έχουν αποκτήσει φωτισμό για περισσότερη χρηστικότητα και ευκολία στην σύνδεση συσκευών.
Στην περίπτωση των εκδόσεων AMG, το τιμόνι είναι ανσχεδιασμένο και ενσωματώνει περισσότερα χειριστήρια ενώ τοποθετούνται ως standard τα βελτιωμένα καθίσματα Performance σε μια ευρεία γκάμα χρωματικών επιλογών. Παράλληλα, οι σπορ έμπνευσης εκδόσεις AMG Line διαθέτουν επενδύσεις από ανακυκλωμένα υλικά.
Aκόμα σημαντικότερες είναι οι αλλαγές στην γκάμα κινητήρων καθώς, πλέον όλες οι βενζινοκίνητες εκδόσεις της CLA αποκτούν σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας με την μορφή ενός παράλληλου ηλεκτρικού κυκλώματος 48 Volt το οποίο προσφέρει ισχύ 13 ίππων επιπλέον κατά την εκκίνηση, συμβάλλοντας σε περισσότερη άνεση και μια πιο «αδιόρατη» διαδικασία εκκίνησης ενώ συνδράμει και στη διαδικασία του coasting.
Η γκάμα κινητήρων εξακολουθεί να ανοίγει με τον turbo κινητήρα βενζίνης 1,3 λίτρου ο οποίος εξακολουθεί να αποδίδει 136 ίππους στην έκδοση CLA 180 και 163 ίππους στη CLA 200. Ψηλότερα στην γκάμα τοποθετείται ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 2,0 λίτρων ο οποίος συνδυάζεται με τετρακίνηση αποδίδοντας 190 ίππους και 300 Nm ροπής.
Τα diesel μοτέρ εξακολουθούν να αποτελούν επιλογή, με επίκεντρο τον τετρακύλινδρο δίλιτρο κινητήρα και εφαλτήριο την έκδοση 180 d με απόδοση 116 ίππους η οποία δίνει την σκυτάλη στις 200 d και 220 d με ισχύ 150 και 190 ίππων. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με κιβώτια διπλού συμπλέκτη επτά ή οκτώ σχέσεων, αναλόγως την ισχύ.
Βελτιώσεις έχουν υλοποιηθεί και στην plug-in υβριδική έκδοση χάρη σε μια νέα, πιο αποδοτική μπαταρία που αυξάνει τη διαθέσιμη ηλεκτρική αυτνομία σε 82 χλμ. Παράλληλα, η ισχύς του ηλεκτρικού μοτέρ έχει αυξηθεί στους 108 ίππους χωρίς όμως αυτό να επιδρά στην συνολική ισχύ που παραμένει στους 218 ίππους. Βελτιωμένοι είναι και οι χρόνοι φόρτισης της μπαταρίας η οποία υπόσχεται την αναπλήρωση της ενέργειας από 10-80% σε μία ώρα και 25 λεπτών αντί μιας ώρας και 45 λεπτών.