Υψηλούς στόχους θέτει η Renault για τo μέλλον της Alpine
Λίγο πριν το τέλος της προηγούμενης χρονιάς o επικεφαλής του ομίλου Renault, Luca de Meo, αποκάλυψε ένα φιλόδοξο σχέδιο αναμόρφωσης των δραστηριοτήτων της Renault που έγκειται, κατά βάση στον διαχωρισμό των ηλεκτρικών δραστηριοτήτων της από τις συμβατικές με την υποστήριξη του ομίλου Geely.
Aνάμεσα στις αλλαγές συγκαταλέγεται και η διαφοροποίηση της Alpine ως ξεχωριστής εταιρικής οντότητας η οποία θα αναλάβει εξολοκλήρου τις εκδόσεις επιδόσεων της Renault, αυξάνοντας παράλληλα τα «δικά» της μοντέλα τα οποία θα είναι επίσης αμιγώς ηλεκτροκίνητα.
Σύμφωνα με διευκρινίσεις που έδωσε ο επικεφαλής του ομίλου Renault, Luca de Meo, για το παραπάνω σχέδιο, οι στόχοι για την Alpine είναι ιδιαίτερα υψηλοί καθώς σύμφωνα με τον σχεδιασμό του ομίλου, η γαλλική φίρμα επιδόσεων θα μετασχηματιστεί από μια εταιρεία με 2.518 πωλήσεων (έως τον Οκτώβριο του 2022) σε μια φίρμα μεταξύ 120.000 και 200.000 πωλήσεων με ορίζοντα το 2030.
Ο στόχος εσόδων προσδιορίζεται σε οκτώ δισεκατομμύρια ευρώ έως το τέλος της δεκαετίας με ενδιάμεσο στόχο τα δύο δισεκατομμύρια ευρώ το 2026. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του επικεφαλής της Renault οι παραπάνω στόχοι θα μεταφράζονται σε πωλήσεις μεταξύ 120.000 – 200.000 μονάδων έως το 2030 αν και όπως σημειώνει «χρειάζονται περίπου 20 χρόνια για την ανάπτυξη της Alpine, καθώς χρειάζονται δύο ή τρεις γενιές μοντέλων για χτίσεις κάτι», αναγνωρίζοντας ότι θα χρειαστούν χρόνια προκειμένου η Alpine να μετασχηματιστεί από μια niche φίρμα σε εταιρεία παγκόσμιου βεληνεκούς.
Σε ό,τι αφορά τα προϊόντα της προς το παρόν, μονοθεματικής Alpine, (προς το παρόν διαθέτει μόνο ένα μοντέλο, την Α110) η αρχή αναμένεται να γίνει από την έκδοση επιδόσεων του νέου Renault 5 ενώ η συνέχεια θα δοθεί με δύο υψηλών επιδόσεων crossover ηλεκτρικής τεχνολογίας με τα σήματα της Alpine που θα εκκινήσουν τον ουσιαστικό μετασχηματισμό της φίρμας σε υπολογίσιμη ηλεκτρική δύναμη.