Ολική επαναφορά της παλαιότερης Bentley T-Series στον κόσμο
Μετά από δεκαετίες σε ακινησία η πρώτη Bentley T-Series που κατασκευάστηκε επανέρχεται στη ζωή με μια εκ βάθρων ανακαίνιση. Ο κινητήρας V8 των 6¼ λίτρων πήρε μπροστά για πρώτη φορά εδώ και τουλάχιστον 15 χρόνια. Οι εργασίες αποκατάστασης θα διαρκέσουν τουλάχιστον 18 μήνες και στο τέλος το αυτοκίνητα θα προστεθεί στην συλλογή Heritage της Bentley.
Το μοντέλο βγήκε από το εργοστάσιο στις 28 Σεπτεμβρίου 1965 και χρησιμοποιήθηκε από την Bentley Motors για δοκιμές σε όλο τον κόσμο. Η σειρά T παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού στις 5 Οκτωβρίου 1965 και διέφερε πολύ από την S-Type, την οποία αντικατέστησε, αφού ήταν η πρώτη Bentley που χρησιμοποίησε monocoque.
Ο V8 κινητήρας των 228 ίππων σχεδιάστηκε το 1959 για την Bentley S2 και ήταν ο βασικός κινητήρας της Bentley για τα επόμενα 50 χρόνια. Όταν αποσύρθηκε, το 2019, απέδιδε περισσότερο από τη διπλάσια ισχύ, τρεις φορές μεγαλύτερη ροπή και 99% λιγότερες εκπομπές ρύπων από την πρώτη του εμφάνιση.
Τον Οκτώβριο του 2016, μια ομάδα μαθητευόμενων άρχισε τη διαδικασία ανακαίνισης της T-Series με αύξοντα αριθμό 001, αφαιρώντας την επένδυση και όλα τα εξαρτήματα. Ο εξηλεκτρισμός της γκάμας ήταν πιο σημαντική προτεραιότητα για τη μάρκα, έτσι η διαδικασία σταμάτησε στα αρχικά στάδια, για να αρχίσει ξανά τώρα.
Η ιστορία της σειράς T άρχισε από την ανάγκη των πελατών της Bentley για αυτοκίνητα με μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις, που όμως θα διατηρούσαν τον χώρο, την πολυτέλεια και την άνεση των παλαιότερων μοντέλων. Το 1962, ο John Blatchley, γνωστός από την R-Type Continental, είχε σχεδιάσει ένα αυτοκίνητο με monocoque από χάλυβα και αλουμίνιο. Παρότι το μοντέλο ήταν κατά 18 εκ. πιο κοντό, 13 εκ. χαμηλότερο και κατά 9 εκ. πιο στενό από το S3, ο συνολικός χώρος της καμπίνας και του χώρου επιβατών αυξήθηκε.
Επτά πρωτότυπα αυτοκίνητα, με τον πρόσφατα ανεπτυγμένο κινητήρα V8, υποβλήθηκαν σε πολλές δοκιμές, συμπεριλαμβανομένης μιας δοκιμής αντοχής άνω των 160.000 χιλιομέτρων.
Η Bentley T-Series ήταν καινοτόμα για την εποχή της και με εντυπωσιακές επιδόσεις για ένα sedan τετρακίνητο μοντέλο του 1965. Είχε μέγιστη ταχύτητα 185 χλμ./ώρα, επιτάχυνση 0-100 σε 10,9 δευτερόλεπτα και προηγμένο πλαίσιο με ανεξάρτητη ανάρτηση και στους τέσσερις τροχούς καθώς και αυτόματο έλεγχο ύψους ανάλογα με τη φόρτωση.
Παράχθηκαν συνολικά 1.868 μονάδες της πρώτης γενιάς T-Series, ως επί το πλείστον sedan, με τιμή καταλόγου προ φόρων τα 6.570 ευρώ. Μια δίθυρη έκδοση κατασκευάστηκε το 1966 και ένα χρόνο αργότερα κυκλοφόρησε μια περιορισμένη έκδοση 41 μονάδων cabrio. Η δεύτερη γενιά του μοντέλου, γνωστή έως T2, κυκλοφόρησε το 1977 και παρέμεινε σε παραγωγή μέχρι το 1980.
Πηγή motorone